Sortida a la Mitjana, a l’arxiu arqueològic i al teatre

L’alumnat de 1r del batxillerat humanístic-social ha participat en un taller sobre la Ilerda romana a l’arxiu arqueòlogic. Han escoltat una presentació realitzada per l’arqueòloga Isabel Gil i després han realitzat unes fitxes. En acabar, han visitat el magatzem de l’arxiu per visualitzar algunes peces importants d’aquella època i un vídeo sobre les termes romanes. L’activitat els ha resultat interessant i engrescadora.

Sortida de batxillerat al teatre i a la Mitjana

Per la seva part, els alumnes de batxillerat científico-tecnològic han realitzat un taller a la Mitjana de Lleida sobre les adaptacions dels éssers vius a l’aigua. Has pogut prendre mostres d’aigua i observar amb lupes binoculars els diferents macroinvertebrats i altres animals que hi habiten. A més a més, han donat un tomb per la Mitjana amb prismàtics i han descobert els diferents animals que hi podem trobar i les seves adaptacions al bosc de ribera.

Posteriorment els dos grups s’han reunit i tots junts han gaudit de la representació teatral de “El cafè de la Marina” al Teatre de l’Escorxador.

Ha sigut un matí molt ben aprofitat!