Setmana intensa de sortides d’alumnes de l’Institut

Durant la setmana del 19 al 23 de març portem a terme diverses activitats per l’alumnat del centre, amb un bon nombre de sortides:

• Alumnes de  1r ESO que porten a terme el seu treball de síntesi a l’Escala, de dimecres a divendres movent-se per l’Empordà per terra i mar durant aquests dies. Aquí anirem afegint imatges.

• Alumnes de 3r ESO que s’estan a Londres de dilluns a divendres, en cases de famílies angleses, amb activitats gestionades per monitors tot el dia. Comencem a tenir imatges aquí.

• Alumnes de 2n ESO que s’estan a Tossa de Mar de dilluns a divendres en una English Week, on l’anglès és la llengua de treball i de lleure. Ja tenim algunes imatges aquí.

• I tota la resta d’alumnat que no va a les sortides, que queda fent activitats lectives a l’institut, evidentment!

Us anirem passant imatges tal i com ens vagin arribant!