Setmana d’intercanvi Erasmus+ a Colmar (4t ESO)

Aquesta setmana, un grup d’alumnes de 4t ESO que participen al projecte Erasmus+ d’aquest curs relacionat amb la democràcia i amb les institucions europees (Projecte eTwinning DOVE – Democracy: Our Voice in Europe) han estat d’intercanvi al Collège Saint André de Colmar (Alsàcia, França).

Ha estat una setmana on hem pogut treballar aspectes de les institucions democràtiques i conéixer aquesta fantàstica part d’Europa, i fins i tot hem visitat el Parlament Europeu d’Estrasburg per veure el seu funcionament. Ha estat una gran setmana, i l’alumnat ha fet una gran feina!

En podeu veure imatges en aquest àlbum!

El projecte eTwinning DOVE – Democracy: Our Voice in Europe l’estem realitzant en llengua anglesa en col·laboració amb el Collàge Saint André de Colmar i el Vicco von Bülow Gymnasium de Stahnsdorf. Aquest és el pòster explicatiu del nostre projecte: