Setmana del Medi Ambient a l’institut

La setmana del 14 al 18 d’octubre hem preparat diverses activitats a l’institut, a fi de donar a conèixer el nostre projecte d’escola verda, que comença aquest curs 2013-2014.

La reutilització i el reciclatge, i també la reducció en l’ús de recursos, són un tema central en el programa d’activitats d’aquesta setmana.
També volem crear un C
omitè Ambiental on hi sigui representada tota la comunitat educativa del nostre institut, que tracti de les nostres accions en els àmbits del projecte: Estalvi, reutilització i reciclatge; relació amb l’entorn natural i l’entorn proper, i l’hort ecològic.

Us hi apuntareu??
Amb l’ajut de tots, des del Joan Solà volem ajudar una mica a millorar el planeta on vivim.

Si voleu saber tot el que estem preparant, visiteu el lloc web de la nostra Escola Verda.