Setmana de mobilitat Erasmus+ a Stahnsdorf!

Del 9 al 13 de maig es troba a Stahnsdorf una representació del nostre professorat i alumnat en una mobilitat Erasmus+ que desenvolupem dins el nostre projecte “Roads to History”, que ens vol endinsar més en aaspectes històrics importants de diferents països europeus. Així, la temàtica en aquesta mobilitat, que es fa molt propera a Berlin, la capital alemanya, és la història del Mur de Berlin.

Feia gairebé 3 anys que no viatjàvem, i per això és tan especial per al nostre Institut aquesta sortida!

Precisament avui al matí hem fet una conferència internacional online sobre el Mur de Berlin on hem participat amb presentacions l’alumnat que es trobava a Alemanya i el grup que viatjarà a Lituània (Panevezys) des del nostre institut, a banda dels companys d’Itàlia (Terni), que treballen al projecte mitjançant reunions virtuals.

Podeu veure el nostre equip a Alemanya a les imatges d’avui dimarts!