Setmana de la Chandeleur al Joan Solà!

Durant la segona setmana del mes de febrer l’alumnat que cursa l’assignatura de francès de l’Institut Joan Solà van celebrar la Chandeleur que és el dia per excel·lència de les creps a França i quina millor manera de celebrar-ho que preparant les típiques “crêpes” franceses. Enguany les professores van preparar un circuit amb diferents racons amb exercicis de vocabulari, gramàtica, comprensió escrita i oral sobre la aquesta tradicional festa i també hi va haver un racó artístic on l’alumnat es va fer una fotografia divertida per participar a un concurs.

Va ser tot un èxit, van participar més de 200 persones i es van fer 40 fotos pel concurs!

En podeu veure imatges aquí!

Totes les fotos van estar exposades a l’entrada de l’institut durant dues setmanes i l’alumnat participant va votar la foto que més li va agradar.
Finalment, hi ha hagut un empat i s’ha premiat a les participants de dues fotos. Les 11 guanyadores són alumnes de 1 d’ESO A i D. El premi és un val d’esmorzar a la cantina. L’enhorabona!!!

Les profs de Français agraeixen la participació a tothom!