Setmana d’acollida de partners Erasmus a l’institut!

Dins el projecte Roads to History, en el qual treballem aspectes de la història dels països participants, hem rebut la visita dels nostres companys alumnes i professorat de Vicco von Bülow Gymnasium (Stahnsdorf, Alemanya) i Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinė mokykla (Panevezys, Lituània). L’alumnat ha estat acollit a les cases de les famílies dels estudiants del nostre institut, a les quals tot l’equip Erasmus+ vol agrair sincerament la seva cura dels nostres joves visitants.

Durant la setmana s’han programat visites a Barcelona, centre històric de Lleida i Seu Vella, monestirs de Santes Creus i Poblet, i la vila medieval a Montblanc, a banda de sessions de treball al centre i presentacions/classes sobre cultura i llengua catalanes. Volem agrair també la recepció oficial de l’Alcaldia de Torrefarrera. En podeu veure imatges als àlbums que us adjuntem!

Fotos de dilluns / Fotos de dimarts / Fotos de dimecres / Fotos de dijous / Fotos de divendres

Ha estat una experiència enriquidora per a tots els participants, i esperem continuar aquestes activitats ben sovint per afavorir la motivació per l’aprenentatge, la consciència europea i l’adaptació a entorns diversos del nostre alumnat.