Segona trobada de Tutoria entre Iguals

Dilluns 30 de gener, coincidint amb el Dia Escolar de la No-violència i la Pau va tenir lloc  la segona trobada de la Tutoria entre Iguals.

Els alumnes de primer es van tornar a trobar amb els seus companys de tercer d’ESO i  junts van veure un curtmetratge i van treballar-ne el contingut.

La proposta temàtica de la Coordinadora d’ONG  pel DENIP 2023 d’aquest any és la Comunicació No Violenta i sota el lema de “Comuniquem per la Pau”, els alumnes han  participat en l’elaboració d’un mural que pretén donar valor al diàleg.

Les paraules i els gestos sovint són l’arrel de moltes confrontacions i és per aquest motiu que han volgut fer-ho visible a través d’aquest treball que hem exposat a la sala d’actes.

En el nostre context, l’assetjament verbal i el bullying són un exemple de violència amb un greu impacte psicològic sobre els i les nostres alumnes.

Podeu veure aquí diverses imatges de l’activitat!