Rodatge d’un curtmetratge d’animació sobre el comerç d’armes

Aquesta setmana, les alumnes Laia Casero, Paula Llaveria i Laia Mangues de 4t ESO, que van resultar guanyadores del concurs de guions de curtmetratges per la pau organitzat per la Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida, han fet el rodatge del curt d’animació. que serà estrenat a l’Animac aquest cap de setmana, sota la supervisió del director de films d’animació Emilio Martí. També hi han col·laborat altres alumnes de 4t d’ESO.

Se n’han fet força ressò els mitjans de comunicació de Lleida durant aquests dies.

L’institut Joan Solà de Torrefarrera serà el plató de rodatge d’un curtmetratge d’animació sobre el comerç d’armes