Reunió del Consell de Delegats

Avui 3 de novembre, el Consell de Delegats i Delegades s’ha reunit amb la direcció del centre.

El Consell de Delegats i Delegades és un dels òrgans de la participació de l’alumnat en la vida del centre. Hi són representats tots els grups classe a través dels deus delegats, delegades, sotsdelegats i sotsdelegades.

En aquesta primera reunió hem constituït el Consell i hem iniciat dos processos participatius per aquest trimestre.

En primer lloc esperem rebre de l’alumnat propostes per millorar el pati a partir de les seves iniciatives intentarem fer més acollidor el pati, que encara és provisional.

Una altra de les tasques del Consell és aportar idees per a la celebració de jornades festives i activitats de centre. Enguany, amb motiu de la pandèmia aquestes activitats hauran de ser diferents. És per això que els hem demanat que presentin propostes per a la celebració del final del trimestre, de la festa de Nadal.

Esperem que enguany puguem celebrar les reunions del Consell de forma pèriòdica i així recollir les inquietuds i les propostes de l’alumnat per tal que se sentin més implicats en la vida del centre i el facin més seu.