Resum de la Trobada de d’Escoles Verdes de Secundària a Juneda

Ja ens ha arribat el document resum de la Trobada d’Intercanvi d’Escoles Verdes que es va fer al Camp d’Aprenentatge de Juneda a finals de Novembre. Els nois i noies representants del nostre institut van compartir la nostra iniciativa Sortides Sostenibles i Saludables (SSS), amb la qual intentem fer sortides a l’entorn natural deixant-hi la mínima empremta sobre el medi natural i portant aliments i begudes saludables. Us adjuntem el pdf de la trobada on hi trobareu imatges del nostre grup de representants en acció.