Reserva de plaça per estudiar 1r de Batxillerat a l’institut

Tots/es aquells alumnes de 4t d’ESO matriculats el curs 2013-2014 al nostre centre i que vulguin cursar 1r de batxillerat a l’institut Joan Solà el curs 2014-2015, han d’omplir aquest full de reserva. En aquest cas tindran preferència en l’assignació de plaça a 1r de batxillerat, i no cal que omplin cap altre full de preinscripció.

L’alumnat procedent d’altres centres haurà d’omplir, apart del full de reserva anterior, aquest model oficial de sol·licitud.

Heu de presentar la documentació a l’administrativa del centre (a consergeria) del 13 al 23 de maig de 2014.

Trobareu tota la informació sobre la preinscripció en aquest enllaç