Renovació dels membres del Consell Escolar

Us informem que, d’acord amb la resolució ENS/2475/2012, de 25 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics (DOGC 6257 de 20/11/2012), el dia 3 desembre s’inicia el procés per dur a terme la renovació dels membres del Consell Escolar.

La renovació de membres és parcial. Cada dos anys es renova la meitat de cada sector dels que composen el Consell escolar, excepte en el cas dels unipersonals que només es renoven cada 4 anys.

Pel que fa referència al sector pares i mares, enguany caldrà elegir 1 membre, que tindrà la condició de membre electe per 4 anys. Tots els pares i les mares, així com els tutors legals de l’alumnat matriculat al centre, poden presentar-se com a candidats o candidates i poden votar.

El 3 de desembre es farà públic el cens provisional al tauler del vestíbul. És important que comproveu les vostres dades, i que en cas d’haver-hi errades, feu la reclamació a la secretaria de l’escola, dins del termini establert en el calendari.
També podreu trobar al tauler d’anuncis tota la informació del procés electoral: calendari, candidats, períodes de reclamacions, etc.

Us encoratgem a participar en aquest procés, el Consell Escolar és el màxim òrgan de decisió de l’escola i un dels canals més importants de participació.
Tothom que estigui interessat en presentar candidatura o bé desitgi més informació, pot posar-se en contacte amb l’equip directiu.

Aquí teniu el calendari.

Candidatures del sector pares i mares