Reflexionem i treballem sobre les experiències Erasmus+

El grup d’alumnes de 3r ESO que va participar a la mobilitat amb el Lycée Sainte Cécile d’Albi farà durant aquest mes activitats de síntesi de l’experiència viscuda en l’intercanvi amb el centre francès.

Igualment, el grup ha consensuat una sèrie de condicions que entre tothom hem de complir per assolir un intercanvi de qualitat, que permeti aprofitar al màxim de l’experiència des del punt de vista educatiu i personal. Aquesta reflexió és molt important per valorar la importància de les nostres actituds en el propi procés d’aprendre i en la imatge que donem quan sortim del nostre entorn habitual.