Reflexió a l’aula sobre els prejudicis, la discriminació i els rumors

L’alumnat de 3r d’ESO ha rebut aquesta setmana i la passada la visita de les dinamitzadores cíviques del Consell Comarcal, que han dut a terme la xerrada “Aturem rumors”. Amb aquestes sessions es pretén reflexionar amb els joves sobre les discriminacions que pateixen alguns membres de la nostra societat per motius relacionats amb el color de la seva pell, la seva cultura d’origen i la seva religió. També es treballa sobre com afecten la rumorologia i els prejudicis racistes i xenòfobs en la inserció i participació d’aquestes persones en la nostra societat.

Les tècniques del Consell Comarcal s'han desplaçat a Torrefarrera per realitzar el taller a les aules de l'institut.

Estem segurs que després d’aquest taller expressions com “donar credibilitat” a tot el que sentim o bé “proporcionar oportunitats” a l’hora de conèixer la gent ha pres un nou sentit entre els nostres alumnes.