Recuperació de matèries pendents de cursos anteriors

En tornar de les vacances de Nadal, farem la 1ª convocatòria de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors.

L’horari que hem establert per fer els exàmens de recuperació és el següent:

• Dimecres 9 de gener de 2013 de 8.20h a 10.10h: Alumnes que cursen 2n o 3r d’ESO amb matèries pendents de 1r (Aula de 3r B)
  • Divendres 11 de gener de 2013 de 8.20h a 10.10h: Alumnes que cursen 3r d’ESO amb matèries pendents de 2n (Aula de 2n C)

Els alumnes que hagin de fer els exàmens aniran a l’aula corresponent i, en acabar els exàmens tornaran a la seva aula ordinària per continuar les classes amb normalitat.