Realitzem l’acció solidària amb AFANOC “Posa’t la Gorra”

Durant la setmana del 4 al 8 de febrer, un grup d’alumnes de 3r d’ESO del nostre institut ha realitzat una nova acció solidàriacia. Aquest cop la iniciativa ha consistit en la venda de coca amb xocolata i de gorres solidàries de la 6a. Edició del Posa’t la gorra durant les hores del pati,  implicant-se així en primera persona en una recollida de fons per donar-los posteriorment a l’AFANOC, associació d’amics i familiars de nens amb malalties oncològiques.

Hem d’agraïr la bona acceptació i participació de l’alumnat i el professorat del nostre centre. Podeu veure’n el recull fotogràfic.