Projecte solidari amb la Marató a 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO, en el marc del seu projecte interdisciplinari del primer trimestre, han treballat per la Marató de TV3, enguany dedicada a la Salut Mental  i han realitzat un seguit de vídeos informatius.

Podeu veure altres vídeos realitzats pel nostre alumnat a la següent llista de reproducció.

També han preparat activitats solidàries de recollida de diners
Aquestes activitats es desenvoluparan el dia 22 de desembre i contribuiran a la celebració del final de trimestre, a la vegada que ens permetran col·laborar en una acció solidària.
Us detallem les activitats i els donatius perquè us animeu a participar-hi.

Dia 22 de desembre
Hora del pati :

• Venda de punts de llibre : 1€
  • Photocall: 1€. Les fotografies es publicaran a Instagram
  • Tires per al sorteig d’una panera de Nadal. 1€. El sorteig es farà en acabar el pati. Es publicarà el número guanyador a la web del centre.

10:15 h: per a 3r, 4t i Batxillerat:

• Sortida en bicicleta: 2€
  • Caminada : 2 €

10:30 h: per 1r i 2n ESO:

• Sortida en bicicleta: 2€
  • Caminada : 2 €