PROJECTE ESP@VILA: Presentem les nostres propostes de millora

Avui dia 28 de gener, l’alumnat de 2n ESO de Torrefarrera i Rosselló ha presentat les seves propostes per millorar els respectius pobles. Ho ha fet davant l’alcalde Jordi Latorre i el regidor Manel Plana, respectivament.

Aquesta activitat suposa el  tancament del projecte Esp@vila, que pretén fer conèixer més d’aprop la gestió del propi municipi. Aquest curs, a més a més, hem integrat aquest treball dins del projecte internacional eTwinning Small/Smart Towns, on també hem comparat el nostre municipi amb altres de França, Noruega, Turquia, Itàlia i Grècia.

Des d’aquí els agraïm que ens hagin escoltat i esperem que alguna de les nostres propostes pugui veure la llum.

Si voleu veure un recull d’imatges i vídeos, cliqueu aquí