Projecte Esp@vila a 2n d’ESO: ens visiten els Ajuntaments

El passat dia 18 de desembre l’alumnat de 2n d’ESO va rebre els representants dels Ajuntaments de Torrefarrera, Rosselló i Alguaire. En concret ens visitaren els alcaldes de Torrefarrera i Alguaire i els regidors de Torrefarrera i Rosselló.

Representants de l’Ajuntament de Torrefarrera

Regidor Ajuntament de Rosselló

Alcalde d’Alguaire

En aquesta visita ens han informat del funcionament de l’ajuntament a cada població i ens han encomanat una tasca que l’alumnat de 2n d’ESO ha acceptat. La tasca consisteix en dur a terme una recerca en les poblacions respectives per trobar possibles aspectes de millora en alguna de les àrees de funcionament del municipi. També caldrà elaborar un informe que els alumnes faran arribar als ajuntaments. Tenen molta feina per davant!