Projecte de sostenibilitat a 3r ESO: Mercat de roba de 2a mà.

L’alumnat de 3r d’ESO ha estat treballant en un projecte de sostenibilitat.

Us convidem a descobrir la nova experiència de consum responsable a través de l’Institut Joan Solà!

Aquest servei és complementari a la compra i té per objectiu potenciar la reutilització de la roba a través de “l’intercanvi/compra” com a via per a un consum responsable i sostenible. L’enllaç per entrar a la web , creada i gestionada pels mateixos alumnes:

Si voleu comprar és molt senzill, entreu al producte que us agradi, el reserveu i s’obrirà un formulari de compra.

IMPORTANT: Les compres només es poden fer a través del correu de l’institut @institutjoansola.cat. Si algú de la familia vol comprar ho ha de fer amb el correu d’un alumne/a.

La botiga estarà oberta  a partir del divendres 4 de juny.

A l’entrada de l’institut hi haurà un punt de venda durant les hores del pati els dies 7,8 i 9 de juny.

La recollida de les compres es podrà fer a l’institut els dies 10 i 11 de juny al mateix punt de venda.

Els diners recaptats van destinats al viatge de fi de curs de l’any vinent (4t ESO 2021-2022). La roba que no es vengui es donarà a entitats socials i ONG’s.