Projecte de 1r ESO “Museu de l’Edat Antiga”

Durant les 2 darreres setmanes de febrer, els alumnes de 1r ESo han estat treballant en grups en el seu projecte pluridisciplnar:”Museu de l’Edat Antiga”, on calia treballar diverses activitats relacionades amb civilitzacions antigues (ells van escollir les civilitzacions maia, egípcia, romana i Mesopotàmia), i que tenia com a producte final una exposició-museu que va ser visitada per les famílies de l’alumnat, i també per alumnes de 6è curs de l’Escola La Creu de Torrefarrera.

Les classes es van decorar d’acord amb la civilització corresponent i els alumnes van organitzar visites guiades, amb guies caracteritzats/des adequadament, i teatralitzacions per als assistents al “Museu de l’Edat Antiga”. Les impressions de visitants i de guies van ser molt positives.

En tenim força imatges i les podeu veure aquí!