Programa Escola i Empresa a Economia de 1r de Batxillerat

Durant la jornada d’avui, dimecres, 23 de febrer, l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa Economia de l’empresa, ha participat en un el taller organitzat per l’entitat Fundació Privada d’Empresaris – FemCAT, dins del programa Escola i Empresa.

En aquesta ponència, l’alumnat ha tingut oportunitat d’acostar-se a la figura de l’empresari a través de la participació en un diàleg amb l’Ester B., una reconeguda empresaria lleidatana del sector de les comunicacions i les xarxes socials, que els ha fet reflexionar sobre el món de l’empresa i la figura de l’empresari tot mostrant el seu rellevant paper en la societat.

Ha estat una experiència molt positiva i enriquidora per a tots i totes les participants.

sdr