Primera trobada del programa “Tutoria entre iguals”

El dia 17 de Novembre vam començar el programa “tutoria entre iguals”. L’alumnat de 3r i alguns alumnes de 4t van conèixer els seus tutorants i tutorandes de 1r de la ESO. El balanç ha estat molt positiu. Els principals objectius del programa són: Facilitar el procés d’integració dels nous alumnesafavorir la integració i l’autoestima, compensar el desequilibri de poder i de forces, sempre presents a l’assetjament, entre agressor i víctima, des d’una perspectiva preventiva i dissuasòria. Igualment, cohesionar la comunitat educativa i contribuir a crear un bon ambient de convivència i treball.

La tutoria entre iguals té un caràcter institucional, és a dir, no es tracta només de fer un conjunt d’accions aïllades dutes a terme per l’alumnat, sinó que implica la creació d’una cultura general per la pau i la no-violència que afecta a tota la comunitat educativa i que requereix de la participació de tots i totes.

En podeu trobar aquí imatges