Primera reunió de delegats ambientals

El dia 7 d’octubre s’han reunit, per primer cop durant el present curs 2020-21, els delegats ambientals de l’Institut. El German, coordinador del programa Escola Verda, els ha explicat les primeres accions que cal realitzar. Igual que el curs passat,  s’ha creat una aula classroom per recollir les iniciatives i idees dels representants de les aules. En les properes setmanes el delegats començaran a exercir les seves funcions d’explicar als grups respectius la importància de mantenir les classes netes i endreçades, d’usar embolcalls sostenibles per als esmorzars i també d’alimentar-se d’una manera saludable. També tenim programada una visita a L’Alzinar per tal de conèixer-lo i pensar-hi accions de millora.

Des d’aquí els agraïm el seu treball i interès per millorar l’institut en relació a temes ambientals.

Aquest és l’enllaç per veure’n imatges

COMISSIÓ ESCOLA VERDA