Presentem a La Creu i La Rosella el nostre projecte d’ampliació

Aquest dimarts 13 de juny, una representació de l’alumnat d’ampliació del centre ha visitat les escoles adscrites al nostre institut, l’Escola La Creu de Torrefarrera i l’Escola La Rosella de Rosselló, on han explicat les activitats que fan al grup d’ampliació, lligades a projectes eTwinning, incloent-hi l’intercanvi d’aquest curs amb el Niftarlake College de Maarssen, als Països Baixos.

Una activitat en la qual el grup d’alumnes troba records de la seva etapa per l’escola primària i que serveix per fer-los arribar els nostres projectes. Gràcies a les escoles per la vostra atenció i felicitats a l’equip d’alumnes d’ampliació per haver fet una molt bona tasca d’aprenentatge durant tot el curs!

Aquí en teniu algunes imatges!