Presentació final del projecte Esp@VILA a regidors de Rosselló

Com a producte final del projecte Esp@VILA de 2n ESO, els projectes seleccionats de l’alumnat resident a Rosselló van ser presentats als regidors de l’Ajuntament de la seva vila.

El projecte Esp@VILA de 2n ESO pretén el coneixement i la participació de l’alumnat en la millora d’aspectes diversos del municipi on viuen, a partir d’un encàrrec de demanda de propostes de millora rebut des del seu Ajuntament.

Volem agrair als regidors de l’Ajuntament de Rosselló la seva col·laboració durant la fase d’elaboració de propostes dels grups d’alumnes i també la seva assistència a la presentació, on van comentar i valorar les propostes treballades.

Podeu trobar aquí imatges de l’esdeveniment