Presentació final de propostes del projecte Esp@Vila de 2n ESO

El divendres 15 de febrer ha estat el darrer dia de treball per l’alumnat de 2n ESO al projecte “Esp@Vila”. Aquest projecte parteix de la demanda, per part dels ajuntaments dels municipis d’on prové l’alumnat del centre, de fer propostes per millorar la gestió dels nostres pobles (Torrefarrera, Rosselló, Alguaire, Torre-serona, Benavent, La Portella)

La demanda de propostes es va fer al desembre. Durant dues setmanes de febrer, l’alumnat de 2n ESO ha elaborat i justificat propostes, que finalment han estat presentades als alcaldes i regidors dels nostres municipis.

Volem expressar l’agraïment del nostre centre a alcaldes, regidores i regidors per la seva participació desinteressada en el projecte. Sense la seva col·laboració en explicar-nos com és la gestió municipal, en fer peticions de propostes i després recollir-les, no hauria estat possible la realització d’un projecte tan vinculat a la realitat propera de l’alumnat, fet que ha millorat la reflexió i la motivació en la feina feta.

Us en podem mostrar algunes imatges!