Preparem la 2a Marxa Solidària i Saludable de final de curs! Save the Children!

El proper dijous 21 de juny es realitzarà la segona Marxa Solidària i Saludable de final de curs, serà l’activitat de centre prevista per a les quatre primeres hores. Aquest dia, tots els alumnes i professors, recorrerem diferents entorns naturals de Torrefarrera i Rosselló. Els alumnes de 3r d’ESO dins la matèria d’Aprenentatge i Servei, seran els encarregats de coordinar l’activitat conjuntament amb alumnes i professors del Comitè Ambiental. La Marxa oferirà dos recorreguts, tots dos de 10 km aproximadament i sense dificultats destacables. Cada tres quilòmetres els participants trobaran un avituallament que tindrà en compte tant el caràcter saludable com el de generar el menor impacte al territori possible.

Al mateix temps, volem que aquesta Marxa sigui solidària com en anys anteriors, i mantenir la nostra col·laboració amb Save the Children, associació que treballa per assegurar que tots els nens del món sobreviuen, aprenen i estan protegits front a la violència. La causa s’ho val, i és per això que podeu col·laborar amb Save the Children donant 2€. Els dies previs, i a partir de divendres 8 de juny, trobareu alumnes voluntaris a l’hora del primer pati per registrar les nostres col·laboracions per millorar la vida de nenes i nens de tot el món.

Recordeu portar gorra, protecció solar posada i calçat esportiu!!

Hi tenim dos itineraris, dels quals podeu trobar els mapes aquí

RUTA CANAL 2018

RUTA  LA SERRA 2018

(Aquí podeu veure les imatges de la Marxa del curs anterior, un dia excel·lent!)