Preparem ja el nostre intercanvi Erasmus+ amb França

Un grup de 22 alumnes de 3r ESO han començat a treballar per preparar l’intercanvi amb el centre Lycée Sainte-Cécile d’Albi (Occitània, França). Aquest serà un intercanvi subvencionat pel programa Erasmus+ de la Comissió Europea, i pel nostre centre és un esdeveniment especial, ja que és el primer intercanvi en llengua francesa que fem dins un projecte Erasmus+. Les primeres tasques consistiran en cartes de presentació en francès i el detall dels perfils personals de cada estudiant.

El projecte que centra l’intercanvi estarà relacionat amb donar a conéixer el patrimoni natural i cultural dels nostres països. Aviat coneixerem de prop els nostres companys estrangers, i tot el grup està amb moltes ganes de tirar endavant el projecte!