Prenem part en una nova edició de Ciència al carrer!

Un grup d’alumnes de 2n d’ESO van representar el nostre centre durant tot el matí del passat dissabte als Camps Elisis de Lleida, on va tenir lloc la trobada, que aquest any arribava a la 16ª edició.

Els joves, assessorats en tot moment pel professorat del departament de ciències, van convertir-se en monitors i divulgadors científics per assessorar a tots aquells que es van apropar a la nostra parada.

A la fira, aquest any dedicada al científic lleidatà Joan Oró, els divulgadors, les empreses, els docents i l’alumnat mostren experiments per despertar la curiositat pels fenòmens naturals i atraure l’interès per la recerca.

També vam aportar una maqueta i un pòster informatiu sobre l’estudi que hem fet sobre l’espai de l’Alzinar de Torrefarrera, dins la matèria de Reptes de Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat, activitat que forma part del nostre projecte d’innovació “Apadrinem l’Alzinar”

Aquí en teniu imatges!