Prenem part en el Gran Recapte d’Aliments

Un any més l’alumnat de l’institut ha participat en el Gran Recapte del Banc dels Aliments que ha tingut lloc aquest passat cap de setmana, els dies 24 i 25 de novembre. Un grup de 3r i 4t d’ESO s’ha sumat a aquesta iniciativa en diferents establiments comercials de Torrefarrera i Rosselló i ha ajudat a recollir aliments com llegums, pasta, arròs, oli, llet i conserves per tal d’ajudar els més necessitats.

Gran Recapte 2023

L’activitat s’emmarca dins de les diferents propostes d’Aprenentatge i Serveis en què els nostres alumnes participen per tal d’ajudar a la comunitat més propera. D’aquesta manera, els dos darrer cursos d’ESO han estat protagonistes d’un nou Gran Recapte organitzat, en aquest cas, pel Banc dels aliments de les Terres de Lleida.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tot l’alumnat per la seva solidaritat, col·laboració i cooperació, que permet posar un granet de sorra en aquesta iniciativa i ajudar els més desfavorits.