Premi E2 (Escola d’emprenedors) per Mireia Carré

flagAquest dilluns 7 de novembre ha tingut lloc el lliurament dels Premis E2, Escola d’Emprenedors, organitzats per GLOBALleida i els SSTT del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a Lleida, al CaixaFòrum de la ciutat de Lleida.

Aquests Premis E2 formen part del Programa de foment de l’esperit emprenedor entre alumnes de tots els centres educatius de la província i pretén potenciar actituds positives vers l’emprenedoria i despertar entre els alumnes l’interès pel món de l’empresa.

Alumnes i professors del centre vam assistir a l’acte de lliurement de premis en el qual va ser guardonada l’alumna Mireia Carré per la presentació del seu projecte de treball de recerca “Emprendre un negoci en 10 passos” tutorat per professor del centre Juanjo Falcó.

Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada.