Premi al millor curtmetratge per a Aline López i Júlia Bertran

Ens agrada molt cel·lebrar reconeixements per antics alumnes del nostre institut, i per això volem informar-vos que les ex-alumnes del Batxillerat que van acabar el curs passat Aline López i Júlia Bertran han guanyat el premi al millor curtmetratge en la convocatòria de Creacions audiovisuals Projecte Palma de l’Ajuntament de Lleida.

Els premis els van presentar el passat dijous 12 d’abril al Caixaforum de Lleida i el títol del curt és Perdóneme padre porque he pecado. Aline n’ha fet el guió i l’ha dirigit i Júlia n’era l’actriu. Us adjuntem l’enllaç al curt, que està penjat a internet.

Enhorabona!