Pòsters de 4t ESO sobre els Riscos de les Noves Tecnologies

L’alumnat de 4t ESO de la matèria d’informàtica, en el seu treball en l’edició d’imatge fixa, ha dissenyat tota una sèrie de pòsters amb la temàtica “Els riscos de les Noves Tecnologies”. Hem fet una exposició al Hall de l’Institut per compartir missatges i eslògans, dels dissenys treballats a l’aula.

En aquestes cartells l’alumnat ha tractat amb destresa diferents temàtiques relacionades o ocasionades pels mals usos de les noves tecnologies, com ara: la suplantació identitat, el control a internet, riscos per a la salut i accidents, conseqüències sociològiques, malentesos, consum excessiu de temps, solitud a les xarxes socials, entre altres.

Us convidem a fer-ne la visita virtual, i valorar-ne la qualitat!