Posa’t la gorra. 7a edició

Volem informar-vos d’una nova acció solidària que organitza el nostre institut amb la col·laboració d’alumnes voluntaris de 3r d’ESO i que s’inicia el proper dimarts, 11 de febrer de 2020 durant el primer pati amb la venda de coca amb xocolata per 1,5€, així com, la venda de gorres solidàries de la 7a. Edició del Posa’t la gorra a un preu de 8€ i, aquestes es continuaran venent durant les hores del pati al llarg de tota la setmana.

Amb aquesta bona iniciativa, els alumnes del nostre centre pretenen implicar-se en primera persona recaptant  fons per donar-los posteriorment a l’AFANOC, associació d’amics i familiars de nens i nenes amb malalties oncològiques. Esperem la vostra participació i el vostre suport.