Pluja de sons – Reivindiquem la música

El passat dia 10 de juny, vam celebrar un acte a nivell de centre per recordar la importància de la música en l’educació dels nostres alumnes. La música és indispensable pel nostre dia a dia, ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent així. Per això vam cantar Pluja de sons, composada especialment per a l’ocasió, i juntament amb gairebé 300 escoles i instituts de tot Catalunya.

Els alumnes i professors, van participar-hi tot cantant, com no pot ser d’altra manera en un acte festiu. Vegeu-ne les imatges!

musica