Pla d’obertura del centre (juny 2020)

OBERTURA DEL CENTRE

Inici del pla: en el moment que el territori es trobi en fase 2 de desescalada.
Continuïtat de la docència telemàtica a tots els cursos durant el mes de juny.
Consulteu el pla sencer en aquest enllaç

AVÍS IMPORTANT
No es podrà assistir al centre si no s’ha comunicat prèviament a la Direcció la intenció de fer-ho i s’ha rebut la corresponent conformitat.

 Per correu electrònic c5009733@xtec.cat
 Telèfon 973750358

Tot l’alumnat que assisteixi al centre ha de presentar la declaració responsable de la família si és menor d’edat o del mateix alumne si és major d’edat. Els models es troben també a la carpeta de documents de centre – Secretaria virtual.
Declaració responsable família
Declaració responsable >18 anys

Es pot demanar tutoria individual amb l’assistència de l’alumne/a acompanyat/da.
com a màxim d’un familiar amb cita prèvia al telèfon 973750358.
Les demandes de cita prèvia s’atendran des dels primer dia d’inici de l’obertura en horari de 9 a 13 hores.