Per una alimentació més saludable

Tot coincidint amb el Dia Mundial de l’Alimentació Saludable (el proper dimecres 18 d’octubre), comencem accions de sensibilització per promocionar un estil de vida saludable.

Per començar a fer accions en l’àmbit de l’alimentació, iniciem dues actuacions:

• D’una banda, a partir de demà, els dimecres els establirem com a dies prioritaris d’alimentació saludable, on augmentarà l’oferta de fruita a la cantina i es recomanarà a l’alumnat que porti fruita per esmorzar durant el matí. A més, durant el segon pati de 1r i 2n ESO, no s’oferiran a la cantina ni brioixeria, ni aliments en bossa, ni begudes ensucrades.
  • Per altra banda, s’ha iniciat una campanya de sensibilització sobre els efectes nocius del sucre o dels edulcorants continguts en moltes begudes comercials. En aquest sentit, ja tenim uns materials, realitzats per alumnes del centre, exposats a la cantina sobre aquest tema, i a partir d’aquesta setmana se’n farà difusió a les aules. També hi haurà una exposició sobre aquest treball al vestíbul de l’Institut durant la propera setmana.

Esperem que les accions que fem en aquest sentit ens ajudin a millorar hàbits alimentaris i la salut en el futur!