Participem en un projecte artístic per la pau amb l’alumnat Erasmus

Des d’aquest dilluns, l’alumnat de 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat de compartir experiències amb 17 estudiants alemanys i 14 hongaresos, que ens han visitat en el marc del programa Erasmus+.

Aquesta trobada s’emmarca dins del projecte WarScARTs, una iniciativa que reflexiona sobre la representació dels conflictes bèl·lics a través de la història de l’art, amb l’objectiu de transmetre un missatge de pau i convivència. El projecte es desenvolupa en col·laboració amb tres instituts europeus: un d’Alemanya, un d’Hongria i un de Letònia. A més, l’alumnat del Joan Solà també viatjarà a aquests països com a part de l’experiència d’intercanvi.

Aquest és el web del projecte:

Com a cloenda d’aquesta primera trobada, els estudiants han dissenyat i pintat un gran mural amb un missatge antibel·licista al pati de l’institut, una activitat que han dut a terme amb la col·laboració de l’artista i reconegut muralista Oriol Arumí.

Un projecte que uneix art, història i valors, reforçant els llaços entre joves d’arreu d’Europa! 🌍🎨✌️

Aquí podeu veure més imatges d’aquest intercanvi!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>