Des d’aquest dilluns, l’alumnat de 4t d’ESO ha tingut l’oportunitat de compartir experiències amb 17 estudiants alemanys i 14 hongaresos, que ens han visitat en el marc del programa Erasmus+.
Aquesta trobada s’emmarca dins del projecte WarScARTs, una iniciativa que reflexiona sobre la representació dels conflictes bèl·lics a través de la història de l’art, amb l’objectiu de transmetre un missatge de pau i convivència. El projecte es desenvolupa en col·laboració amb tres instituts europeus: un d’Alemanya, un d’Hongria i un de Letònia. A més, l’alumnat del Joan Solà també viatjarà a aquests països com a part de l’experiència d’intercanvi.
Aquest és el web del projecte:
Com a cloenda d’aquesta primera trobada, els estudiants han dissenyat i pintat un gran mural amb un missatge antibel·licista al pati de l’institut, una activitat que han dut a terme amb la col·laboració de l’artista i reconegut muralista Oriol Arumí.
Un projecte que uneix art, història i valors, reforçant els llaços entre joves d’arreu d’Europa! 🌍🎨✌️
Aquí podeu veure més imatges d’aquest intercanvi!



