Participem en la International English Students’ Conference dins el nostre projecte Erasmus+

El dimarts 29 de març, l’alumnat participant al projecte Erasmus+ 2021-22 “Roads to History” ha pres part a la International English Students’ Conference “Do you know, that…” sota la temàtica Topic: Collision of European Christianity and Baltic cultures near the river Nemunas.

La conferència ha estat online, tot i que havíem previst aquesta setmana el viatge a Lituània, i a causa de la proximitat del conflicte bèlic actual a Ucraïna vam decidir postposar la mobilitat.

Hem pogut veure els nostres socis europeus, alumnes de Lituània (Panevezys i Nujamiestis), Itàlia (Terni) i Alemanya (Stahnsdorf) desenvolupant presentacions en relació a la història de Lituània. Hem fet contacte amb una cultura de l’est d’Europa mitjançant la posada en comú de les nostres tasques.

Cal agrair la tasca organitzativa feta pel centre de Panevėžys Mykolas Karka Basic School i les excel·lents aportacions dels socis europeus a la Conference.

Podeu veure imatges de la sessió, i ben aviat el vídeo complet, per saber més sobre història i tradicions de Lituània.