Participem al programa “Premsa a les escoles”

Aquest dimarts els alumnes de 4t ESO han rebut una xerrada de les periodistes Meritxell Soria i Rosa Rubió. L’activitat s’emmarca en el programa Premsa a les Escoles, del Col·legi de Periodistes, que enguany arriba a la tretzena edició.

Taller "Premsa a les escoles"

Les dues professionals els han passat un document amb diverses informacions relacionades amb el món del periodisme i els han ensenyat a detectar fake news, de manera que l’alumnat ha intentat distingir què és cert i què no en les publicacions a les webs i a les xarxes socials.

Ha estat una activitat molt profitosa per tots!