Participem al Mercat de Tecnologia 2022 de l’ICE/UdL

El divendres 13 de maig, l’alumnat de 4t ESO vam participar en la jornada de presentació de projectes de l’alumnat, en el marc del Mercat de Tecnologia 2022 que organitza l’ICE/UdL. Encara no hi ha la Fira que altres anys teníem, ja que encara duraven les restriccions aquest curs, però hem portat dos projectes que funcionen gràcies a Arduino, la màquina expenedora que han desenvolupat Guillem, Pau, Adrià i Albert, i la cruïlla amb semàfor i barrera de pas que han fet Denis, Joel i Alvaro. Els projectes els van presentar els companys davant l’auditori i el públic connectat en streaming.

Després vam poder gaudir de la conferència d’un gran divulgador científic, Josep Anton Català, que ens va parlar de la tecnologia emprada per investigar sobre Mart.

Cal felicitar-los pel bon treball fet!

Podeu veure la sessió completa en aquest video, i si voleu veure als nostres creadors presentant els projectes, mireu a partir del minut 50:29

I també en podeu trobar les imatges!