Participem al III Torneig d’escacs Inter Instituts Terres de Lleida

L’alumnat de l’INS Joan Solà que cursa l’optativa d’escacs ha participat aquesta setmana al III Torneig Inter Instituts Terres de Lleida, que s’ha celebrat al pavelló Juanjo Garra i que ha comptat amb la participació de 150 alumnes d’un total de nou centres de Ponent. Els nostres jugadors, vint-i-cinc alumnes de 2n d’ESO, va fer molt bon paper.

L'alumnat d'escacs participa al III Torneig Inter Instituts

La jornada, organitzada per la Federació Catalana d’Escacs i l’Institut Escola Torre Queralt, celebrarà la seva propera edició, que tindrà lloc el curs vinent, al nostre centre.