Participem al Dia de la Ràdio a Lleida!

El dimarts 13 de febrer els alumnes de 3r d’ESO han assistit a la celebració del dia mundial de la ràdio que organitza el col·legi oficial de periodistes de la demarcació de Lleida. Aquest any han fet 100 anys i han fet festa gran, l’acte ha tingut lloc a la sala d’actes de la Diputació de Lleida.

Han assistit de públic al programa en directe d’EMUN FM (Consorci d’emissores municipals de les Terres de Lleida). El Joel, la Paula i el Carlos  han explicat com treballen els podcasts i també com i quan escolten la ràdio. Durant el programa s’ha entrevistat a l’Antònia Sánchez, la coordinadora de projectes de l’institut que ha explicat el projecte que s’està realitzant dins el programa d’innovació RCS (recerca, creació i servei)
impulsat pel departament d’educació. Aquest projecte treballa un repte encomanat per Catalunya Ràdio i precisament l’alumnat és l’encarregat d’enregistrar un programa i fer de periodistes per una estona.

Podeu veure aquí la seva aportació a les notícies de LleidaTV (minut 10:55)

Han continuat el matí amb una visita, a la Sala de l’Ajuntament de Lleida, a una exposició dedicada a Salvador Seguí, també conegut pel nom: El noi del sucre. Han conegut la persona i la seva tasca gràcies als comentaris i explicacions de la guia que ens ha presentat al líder sindicalista lleidatà que el passat 2023 va fer 100 anys del seu assassinat.

S’ha finalitzat el matí amb una activitat per treballar l’eix comercial de Lleida, fent un petit estudi sobre els locals comercials amb activitats tancats i comptabilitzant les diferents activitats econòmiques que es duen a terme als diferents comerços.
Tot passejant per Lleida hem gaudit d’un bon matí.

En podeu veure més imatges aquí!