Participem al concurs NeuroArt. Mireu els vídeos de 3r ESO!

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el concurs NeuroArt, impulsat per l’institut de neurociències de la Universitat de Barcelona. La idea és generar propostes artístiques que fusionen l’art amb la neurociència i el sistema nerviós en general. Us animem a mirar els vídeos de les interessants propostes presentades a concurs!

I aquí podeu votar les propostes que us agradin dels diferents instituts: les propostes neuroartístiques de l’alumnat de 3r ESO de l’Institut Joan Solà veureu que són la 15 i la 16.

Aquests són tots els vídeos!