Participem al concurs Apilo XII de recollida de piles usades!

Us informem que ens hem inscrit des del nostre centre al concurs Apilo XII, en el qual participen escoles i instituts de tot Catalunya. Es tracta de recollir el màxim nombre de piles al contenidor que tenim al centre, per optar a premis econòmics per les escoles.

Com sabeu, les piles i les bateries de mòbils són residus altament contaminants que no s’han de barrejar amb la resta de la brossa, i el procediment correcte és llençar-los en contenidors específics per aquests materials.

Podeu dipositar les piles gastades al contenidor Apilo situat al hall de l’Institut. Tenim fins al 13 de maig per recollir-ne moltes!

Gràcies per endavant per la vostra col·laboració!

Comissió Ambiental i Salut