Participem a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya

El passat 3 de febrer a la tarda, un grup d’alumnes de Biologia de 2n de Batxillerat van prendre part a L’Olímpiada de Biologia. Van haver de respondre a una sèrie de qüestions relacionades amb aquesta branca del coneixement.

L’Olimpíada de Biologia de Catalunya té com a principal objectiu incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç. Som conscients de la importància d’aquesta tasca pel futur de la humanitat, atès que resulta impossible comprendre la vida, analitzar els seus problemes en el nostre planeta i plantejar solucions adequades, sense un coneixement profund de les principals qüestions biològiques. Entre els primers reptes cal citar, per exemple, la contaminació química ambiental, el canvi climàtic, la perdua de biodiversitat i el diagnòstic i tractaments de malalties degudes a nous bacteris resistents i nous virus.

Agraïm l’interès mostrat en l’activitat a l’alumnat participant i al Ruben, el seu professor.