Participem a les Proves Cangur de matemàtiques

El passat dijous 21 de març alguns dels nostres alumnes van realitzar les PROVES CANGUR 2019 a l’institut, sota la supervisió del professorat de matemàtiques. Les proves Cangur, que són voluntàries, (també conegudes com International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) formen part d’un concurs de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. La competició es porta a terme anualment el mes de març i les proves es desenvolupen el mateix dia en totes les nacions participants.
La prova consta de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els nois i les noies participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i els han de resoldre en una hora i quart.
Aquesta edició ha comptat amb la participació de 39 alumnes de 1r d’ESO, 28 alumnes de 2n d’ESO, 9 de 3r d’ESO i 8 de 4t d’ESO. Tots ells han format part voluntàriament d’aquest joc-concurs. Aquí podeu veure alguns nois i noies mentre realitzaven les proves.