Participem a la trobada d’ecodelegats de centres de la xarxa d’Escoles verdes

Avui 22 de març hem participat a la trobada d’ecodelegats de centres de la Xarxa d’Escoles verdes de la província de Lleida. Els nostres representants, alumnes membres del Comitè ambiental i de Salut del centre, han participat en dinàmiques participatives per potenciar iniciatives ambientals als centres. En podeu veure imatges aquí.

Durant la mateixa trobada, German Estudillos, professor coordinador del programa Escola Verda a l’Institut Joan Solà, ha explicat al professorat de la resta de centres el nostre treball per potenciar la participació de l’alumnat en les iniciatives ambientals, que desenvolupem al nostre centre amb el paper del Comitè Ambiental i de Salut, utilitzant l’eina participativa Google Classroom. Us n’adjuntem la presentació.